Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Pralina, y-tunnus: 2609255-6, osoite: Kapteeninkatu 5, 00140 Helsinki; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 28.7.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

 

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veroja, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

 

Olemme pyrkineet näyttämään värit mahdollisimman tarkasti, mutta tuotteiden kuvat pysyvät lähestymistapoina, eikä voida taata, että jokaisen näytön väri on identtinen tai että väri ei välttämättä eroa, kun tuote vastaanotetaan.

 

 

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta (Posti toimitus tai nouto kaupasta Oh la la Macarons & Chocolat ( Kapteeninkatu 5, 00140 Helsinki) ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

 

 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Maksamalla vahvistat myös olevasi vähintään 18 vuotta vanha. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

 

 

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

 

 

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

 

 

Toimitusaika ja saatavuus

Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 arkipäivää.

Otathan ystävällisesti huomioon, että yleiset pyhäpäivät (esim. joulu ja pääsiäinen) voivat aiheuttaa viivästyksiä. 

 

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta ei sovelleta meidän tuotteisiimme. Kyse on elintarvikkeista.

 

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

 

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 24h sisällä Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Annamme sinulle tarvittaessa ohjeet tuotteen palauttamiseen. Asiakkaana maksat itse postikulut tässä tapauksessa. Kun Pralina on hyväksynyt tuotteen palautuksen, vaihdamme sen tai palautamme maksetun kauppasumman alkuperäisen maksutavan perusteella.

 

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

petra@pralina.fi

Puh. 041-4472767

 

 

Vastuunrajoitus

Pralina tmi ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

 

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).